Sunday, June 19, 2011

TVDW 19/06/2011 - Noah & the Whale - Life is Life (2011)



Ik sla de bladzijde om, laat alles achter, vertrek vanavond nog. Volgende blog entry is mogelijk geschreven in een groezelig cybercafé in Lima, met aan mijn voeten een schurftige hond, of in een poepsjieke hotelkamer in Hongkong, met aan mijn voeten een geslachtsrijpe bimbo met meer oestrogeen dan hersencellen.

Een dergelijk gevoel van escapisme bekruipt ook mij wel eens. Waarna ik braafjes richting werk rijd en alles bij het oude blijft. Life is what happens when you're busy making plans - John Lennon zei het zo mooi. Escapisme is ook het thema van de tvdw - openingstrack van de meest recente plaat van het Londense Noah and The Whale. Best een aardig album, en niet louter omwille van dat radiohitje L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. Ook leuk: op de plaat zijn Maxine en Julia, AKA The Waters Sisters, te gast. Dat zijn de dames die Michael Jacksons Wanna Be Startin' Something (én Buffalo Toms Treehouse) een extra punch gaven.

Labels: , , ,

5 Comments:

Blogger Koop said...

http://www.sendspace.com/file/xb3ghi

10:24 AM  
Blogger Shamrockske said...

de cd de laatste 3 weken idd meermaals opgezet

10:36 AM  
Blogger Koop said...

virtuele high five richting Brugge!

10:38 AM  
Anonymous zinnerboy said...

Mooie song en vooral een zeer attractieve stem. De titel voorspelde nochtans niet veel goeds (nanananana, all together now).

1:07 AM  
Blogger Koop said...

check out the full cd, staan nog aardige deuntjes op!

1:45 AM  

Post a Comment

<< Home