Tuesday, April 05, 2016

TVDW 03/04/2016 - Sky - Telex From Peru (1983)


Zelfs met een dooie mus ben ik content. Zo overhandigde een collega van mijn vrouw me deze week (een deel van?) zijn vinylcollectie. En zo ben ik plots eigenaar van platen van Julio Iglesias, Barbra Streisand en zelfs Gaston & Leo. Nou! Kom, ik mag niet overdrijven, er was ook een dubbelaar bij van Barclay James Harvest en wat platen van Vangelis. Nog niet meteen tvdw-stuff, plus de tvdw-kapers van vorige week, The Feeling, eisten ook deze week de nodige aandacht op. Los hiervan waren er nog enkele vinylmomentjes, en daaruit pluk ik de tvdw. Opnieuw Sky, die er in het verleden al twee verzilverden - voor het hoe en wat van Sky verwijs ik dan ook graag naar de 'tag' hieronder. Ik scoorde twee van hun platen in Edinburgh, waar ik schandalig weinig ponden voor moest neertellen. Happy!


Labels:

1 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.sendspace.com/file/cn4is0

1:22 PM  

Post a Comment

<< Home