Sunday, August 30, 2015

TVDW 30/08/2015 - Avicii feat. Simon Aldred & Martin Garrix - Waiting for Love (2015)


Inderdaad. Avicii. Als tvdw. Een wonder, maar dat hangt samen met de wonderlijke week die net achter de rug is.

Een week die vandaag eindigde met een wonder. Toen mijn neef Dirk en zijn vrouw Liesbeth na 26 uur 53 minuten en 37 seconden de eindmeet bereikten van de Oxfam Trailwalk 2015. Een emotioneel moment, een wonderlijke prestatie. En een Goede Daad van formaat, want de twee verzamelden met hun wandelmakkers Anita en Johan 3870 euro voor het goede doel. Een tvdw had ik er ook wel kunnen uit puren, hoor. Toen we als logistieke ploeg (Lore, Elien, Jolan en ik) in de wagen Shut up and Dance van Walk the Moon - wat een straffe popsong - lieten knallen, dat had wel wat.

Maar er was nog een ander wonder, deze week. Zoon Bram kwam terug van een sportkamp in Spanje. Samen met drie andere jongens en meer dan twintig meisjes was hij vertrokken. Need I say more? Ik zag het al van toen ik 'm voor het eerst terugzag. De jongen zwééfde. De daaropvolgende dagen volgden druppelsgewijs enkele geweldige verhalen en anekdotes binnen, over liefde en verliefdheid. Met mondjesmaat gelost, in weerwil van eerdere voornemens om vooral te zwijgen. Ongetwijfeld bleven heel wat geheimen onbesproken. Zoals het hoort. Avicii's Waiting for Love was in die wonderlijke dagen uitgegroeid tot het kamplied, zei hij me. Hij liet het me horen. De tvdw stond meteen vast. De eerste die onder 'progressive house' valt, ik weet het. Soms heeft de jeugd ook haar rechten. Best een aardig deuntje, trouwens.

Labels: , ,

5 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.sendspace.com/file/3uouo2

9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

De eindredactie meldt dat het Avicii is. ;-)

12:57 AM  
Blogger Shamrockske said...

ik vraag me af welke sport hij gekozen had :)

2:59 AM  
Blogger Koop said...

@ eindred: aangepast! @Shamrockske het leek wel zweefvliegen, zoals ik 'm daar zag ;-)

4:48 AM  
Anonymous zinnerboy said...

En... was er nog geen sprake van 'hartzeer' ? De keerzijde van zulke kampen is dat er altijd een afscheid bij hoort.

6:59 AM  

Post a Comment

<< Home