Friday, September 29, 2006

TVDW 01/10/2006 - Ingram Hill - 39 (2005)


Drie van leven bruisende kinderen. Een vrouw die weliswaar twee weken ouder is dan ik ("you know I like my girls a little bit older" - Your Love, the Outfield), maar die me nog steeds scherp houdt. Ouders en schoonouders waar ik het goed mee kan vinden. En - ja, ik adresseer je nu even rechtstreeks - een schare goeie vrienden.
Twee conclusies. Eén: ik ben al erg blij dat ik op mijn 39ste verjaardag deze stand van zaken kan opmaken. Twee: it's all downhill from here. Dat moet haast wel.

http://www.sendspace.com/file/sueqtn

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger DDay said...

Een gelukkige, copain, en 't cadeautje krijg je zaterdag...

1:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Happy birthday JC ! En onthou de levenswijsheid : "het leven begint pas op 40" :-)

10:33 PM  

Post a Comment

<< Home