Monday, October 02, 2023

TVDW 01/10/2023 - Juliana Hatfield - Telephone Line (2023)

 

TVDW 977. De tvdw heeft niets te maken met mijn verjaardag - 56 is ook niet bepaald een sexy getal, en de tijd dat we blij werden van ouder worden, is lang voorbij - en evenmin met het heerlijke verrassingsweekend dat mijn kinderen voor me voorzien hadden.

Het heeft wel onrechtstreeks nog iets te maken met het vorige weekend, toen we tijdens onze 'dag onder neven' onder meer Telephone Line van ELO hoorden voorbijkomen in de playlist. En kijk, een paar dagen later vernam ik dat indie rockchick Juliana Hatfield opnieuw in de coverkoffer was gedoken. Ditmaal niet om de songs van Olivia Newton-John eer te bewijzen (dat leverde toen ook al een tvdw op), wel om te focussen op het songschrijversgenie Jeff Lynne. Van de drietal nummers die intussen op Spotify staan, vond ik Telephone Line - sowieso al een een ontroerend mooie song - het best.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.youtube.com/watch?v=r51YfyiZnh0

11:57 AM  

Post a Comment

<< Home