Thursday, March 25, 2021

TVDW 21/03/2021 - The Weeknd - Save your tears (2020)

 

Snel dan, of de week is alweer gedraaid. Niet dat ik tot nu nog moest nadenken om een tvdw te selecteren - die staat al een vijftal dagen vast hoor. Weer zo'n generation gap overbruggend nummertje, dit. Mijn jongste dochter heeft tickets voor het concert van deze Canadees. Oké dat concert zal pas over meer dan een jaar plaatsvinden, maar toch. En ik kan 'm wel pruimen. Zeker deze single, die een wel erg uitgesproken eighties retro feel heeft.

Labels:

3 Comments:

Blogger Dday said...

Synchronicity: ik lees deze entry net als het nummer op de radio is...

12:20 AM  
Blogger Shamrockske said...

Als ik The Weeknd zie passeren moet ik altijd hieraan denken: https://www.facebook.com/tadhgflemingvideos/videos/667336457365006

2:56 AM  
Blogger Koop said...

dank je wel Shamrockske, ik heb hier net 7 minuten van mijn leven aan gespendeerd om dit te bekijken :-)

2:05 PM  

Post a Comment

<< Home