Monday, July 17, 2017

TVDW 09/07/2017 - Phil Carmen - On my way in L.A. (1985)


Ik zit al ver boven de 600 tvdw's, je moet het me dus niet kwalijk nemen als het geheugen me soms in de steek laat. Ik dacht dat ik deze song al eens ooit genomineerd had, maar niets blijkt minder waar. Tijd dus om hem nu te posten, in de week dat ik de bijhorende lp "Walkin' The Dog" op de kop kon tikken. Aardige plaat, maar het prijsbeest blijft toch deze ene song. Very much eighties indeed, maar in de oorspronkelijke, lang uitgesponnen versie toch een mooi voorbeeld van avontuurlijke, laidback jazzy pop.

Labels:

3 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.sendspace.com/file/0dkjca

5:42 AM  
Anonymous zinnerboy said...

Altijd gedacht dat deze man iets te maken had met Double (Captain of her heart)- hun sound zat heel dicht bij elkaar - Zeer fijne song

4:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

eerste keer dat ik die vergelijking hoor, maar inderdaad - kan je wel volgen, zelfde sfeertje in beide songs

10:47 AM  

Post a Comment

<< Home