Monday, December 15, 2014

TVDW 14/12/2014 - Foo Fighters - Something from nothing (2014)

Als album lijkt dat nieuwe "Sonic Highways" me net een tikkeltje minder sterk dan "Wasting Light", die plaat die in 2011 zelfs helemaal bovenaan mijn eindejaarslijstje belandde. Maar er is natuurlijk zoveel meer - te weten die ongemeen boeiende, rijke documentaire met dezelfde naam. In tijden waarin alles zo snel voorbijgaat en waarbij de pop- en rockwereld zichzelf kannibaliseert met een spervuur aan hypes en trends, blijft "Sonic Highways" (docu en album) toch overeind als een van dé muzikale gebeurtenissen van het jaar.

Ik kan nog allerlei bespiegelingen toevoegen over die documentaire. Maar ik moet nu de tafel dekken. En misschien ga ik ook nog kakken.


Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Euhm... het is Something From Nothing, niet For. En ik kan het weten. ;-)
En nu ik toch bezig ben, het is ook weids.
Sorry, het is sterker dan mezelf. :-)

7:38 AM  
Blogger Koop said...

Ik moest snel zijn, wegens dat kakken

8:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aha. Ik wil niet weten hoe die tafel er dan uitzag...

9:02 AM  
Anonymous zinnerboy said...

Volledig eens met de tvdw en comment over de docu. Wel graag geen bespiegelingen meer over persoonlijke behoeftes...

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home