Saturday, December 28, 2013

TVDW 22/12/2013 - Brendan Benson - Rejuvenate me (2013)

Het moet hier snel gaan, maar ik meld toch nog graag even dat die nieuwe van mijn favoriete Raconteur Brendan Benson opnieuw - net als 's mans vorige platen - op mijn goedkeuring kan geven. Prettige seventies powerpop, gebracht met een laconieke flair. Voorzover je de man nog niet kent: geef hem een kans! Geef al je geld aan de arme kinderen! Geef de kinderen de wereld! Give blood! Give peace a chance!

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Koop said...

http://www.sendspace.com/file/e243pc

4:07 AM  
Blogger Koop said...

rekenen! rekenen! op iemands goedkeuring kunnen rekenen! (toch gezegd dat het snel moest gaan, dat krijg je dan)

5:06 AM  
Blogger Sven said...

En je hebt ook twee letters omgewisseld in de titel van de song, denk ik ;-)
(het moest écht rap gaan, denk ik dan. 't is je vergeven)

11:53 AM  
Blogger Koop said...

dank je Sven, dat heb ik dan toch nog kunnen rechtzetten

prettige feesten alvast!

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home