Sunday, June 02, 2024

TVDW 02/06/2024 - Manos Hadjidakis - The Palace Museum (Main Theme) (1964)

 

TVDW 1012. Afgelopen week (voorlopig) voor het laatst Play Nostalgie / Nostalgie Plus gewerkt. Had het graag anders gehad, maar het zij zo. No use crying over spilled milk, vandaar stopte ik op mijn weg naar huis na die laatste werkdag bij de kringloopwinkel in Puurs. Goede timing, want er was net aangevuld. Eentje die ik al puur omwille van de hoes meegraaide, was de soundtrack voor de film "Topkapi". Héérlijk mooi artwork. De componist in kwestie klonk me niet vertrouwd in de oren - al blijkt hij een grote naam, die met name voor de Griekse traditionele muziek even belangrijk is als Mikis Theodorakis. 't Is een fijne, exotisch klinkende soundtrack, die ik de afgelopen dagen vele keren draaide. De tvdw is dan ook meer dan logisch.


Labels:

2 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.youtube.com/watch?v=vXdhUB8bXm8

5:47 AM  
Blogger reinout said...

jammer dat het nooit gelukt is om eens tegelijk op kantoor te zijn en om eens te kletsen over plaatjes en concerten. anyways: veel geluk met wat er nu op je pad komt!

r.

3:12 AM  

Post a Comment

<< Home