Monday, November 15, 2010

TVDW 14/11/2010 - The Heavy - Cause for Alarm (2009)



Een week waarin er zowat honderdvijftig songs door mijn handen glipten, klaar om 45" edits van te maken voor de komende Detroit Breakdown Muziekquiz, volume 7. Maar daar kan ik vanzelfsprekend moeilijk een tvdw uitlichten. Dan maar snel teruggrijpen naar iets wat dit jaar zonder twijfel in mijn top drie van Meest Beluisterde Songs staat. Het bijhorende full album van The Heavy, 'The House That Dirt Built', zou zelfs probleemloos een plaats opeisen in mijn eindejaarslijstje... ware het niet dat het album uit 2009 stamt.

Omarm intussen de wijsheden in de tekst:
For you to reach salvation
You must value what it's worth.

Amen to that!

Labels:

3 Comments:

Blogger Koop said...

http://www.sendspace.com/file/e31qq7

5:07 AM  
Blogger Shamrockske said...

Terug Coelho aan't lezen?

5:30 AM  
Blogger Koop said...

Het lijkt wel zo, niet?

Neen, enige boek dat intussen al een paar maanden stof ligt te vergaren naast het bed, is Roberto Bolano's 2066. Ik geraak er maar niet doorheen geworsteld....

7:19 AM  

Post a Comment

<< Home