Thursday, November 05, 2020

TVDW 01/11/2020 - 21 Savage & Metro Boomin - No Heart (2016)

 

Het is geen geheim dat die moderne vorm van hiphop, met trap en mumble rap, horror core en grime, niet meteen mijn ding is. Je mag me altijd wakker maken voor een flinke streep hiphop, daar niet van, maar in dat intussen stadionbrede genre heb ik zo mijn favoriete subgenres. Laat die nieuwere vormen van hiphop natuurlijk net de favorieten zijn van mijn zoon. De generatiekloof heeft zo zijn rechten.

Waarom net 21 Savage, een van die hedendaagse helden van de hiphop, met de tvdw gaat lopen, heeft alles te maken met Copermannendag, een dag waarop we met de neven onze familieband vieren. Dit jaar moest dat vanzelfsprekend vanop afstand en op een creatieve, alternatieve manier. Elk vader-zoon duo kreeg als opdracht een Copermannen Song te schrijven, en een bijhorende videoclip erbij te maken. Onze keuze voor de backing track viel op, juist ja, No Heart. Bijgevolg horen we nu al dagenlang diezelfde song, terwijl we met de iphone opnames maken of onze zelfgemaakte bars inzingen, of achter de computer proberen om audio en video zo goed als mogelijk te synchroniseren. Toegegeven, dat laatste is uitsluitend een job voor mijn zoon - en het resultaat oogt eenvoudigweg fantastisch.

Labels:

2 Comments:

Blogger Cynthia Padilla, J.D. said...

Plaats video
op IG Stories of Reels?

5:29 PM  
Blogger zinnerboy said...

Als je A zegt... dus bezorg uw trouwe lezers/luisteraars asap die door jullie bewerkte track !

7:03 AM  

Post a Comment

<< Home