Friday, November 01, 2019

TVDW 27/10/2019 - Brass Impact - Mas Que Nada (Pow Pow Pow) (1967)


Beetje schimmige foto, ik weet het, maar van Warren Kime, de Amerikaanse orkestleider achter Brass Impact, is dan ook weinig terug te vinden. An intense, delicious blend of groovy tunes, splashy instrumental arrangements, and ecstatic vocal highlights - zo omschrijft de website spaceagepop de muziek van Warren.

De tvdw houdt rechtstreeks verband met een jaarlijks terugkerend evenement, waarover ik vermoedelijk al eerder sprak op deze blog. Mijn twee neven en ik en onze drie respectievelijke zonen komen elk jaar samen, om de familiebanden te versterken. Eén vader-zoon combinatie organiseert het weekend en verrast daarmee de twee andere vader-zoon tandems. Afgelopen weekend was het de tiende editie, en dat mondde uit in een driedaagse richting Barcelona. Het werd een aaneenschakeling van hoogtepunten, waarbij we van de ene verrassing in de andere vielen. Het zorgde voor heerlijke momenten tussen de oude en de nieuwe generatie, een unieke ervaring. Eén van die momenten was het betreden van onze slaapplaats. Geen hotel, maar een alleraardigste AirBnB-duplex, die we na pas het vervullen van een opdracht ontdekten. Oh ja, enkele dagen voor het vertrek werden we uitgenodigd om een Spotifylijstje vol te pompen met wat aardige deuntjes. Eén ervan weerklonk toen we voor het eerst onze duplex binnenkwamen en mekaar in de armen vielen. Ik wist meteen: dit wordt de tvdw.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.sendspace.com/file/pha0sp

12:55 PM  

Post a Comment

<< Home