Friday, June 25, 2021

TVDW 20/06/2021 - The Style Council - Council Meeting (1984)

 

Wat? Al zo'n 16 jaar bezig en nog geen Style Council tvdw? Daar moet iets aan gedaan worden. Aanleiding was een boeiende reportage over de band die onlangs op tv was. Deed me dat debuut Café Bleu nog eens bovenhalen. Het blijft een onwaarschijnlijk verhaal, hoe Weller zijn verleden bij de Jam afzweerde en koos voor die radicale koerswijziging. Met succes dan ook nog. Als tvdw kies ik een van die leuke instrumentaaltjes van dat debuut, een nummer dat Spencer Davis en Booker T in gedachten brengt.

Labels:

3 Comments:

Blogger Koop said...

https://www.youtube.com/watch?v=EP_EbF3tBZc

2:40 AM  
Blogger Cynthia Padilla, J.D. said...

Ik hou van ze, maar ik heb ze niet in mijn muziekcollectie!🤷‍♀️

10:50 AM  
Blogger DeLa said...

Cool! Ik was deze iconische instrumental al weer vergeten

3:29 AM  

Post a Comment

<< Home